PDA

Просмотр полной версии : ЗАЗ 114017 1995 р.в.


vitw
23.01.2011, 21:39
Взяли ми наприкінці літа 2010 року цього запорожця з ручним керуванням 95 р.в. з двигуном 0,9 Фіат з пробігом 52 тис.км. Стояв він бідний у гаражі, напевно довго. Бо був у якійсь пилюці та приспущених колесах. На диво, після під'єднання акумклятора, це чудо завелося з другої спроби.
Авто було вимито, підварено в 3-х місцях, залито, змонтовані підкрилки, поставлені педалі й знято ручне керування, запрацювали повороти та аврійка (600грн.).

Згодом, були замінені радіатор, верхній та нижній патрубки.

vitw
23.01.2011, 22:04
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали:). На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.

vitw
23.01.2011, 22:08
Ще була замінена пробка бачка тормозної рідини (25 грн.), "бігунок" трамблера (85 грн.),

vitw
23.01.2011, 22:14
Сьогодні, оскільки три дні не їздив, довелось чистити машинку від снігу. Лопнув верхній патрубок (від термостата до радіатора) - був замінений на схожий. Також, нарешті, установив паливний фільтр.
На даний момент пробіг уже 72 тис. За ці 20 тис, які пробігли за 4 міс. обривало фланець, яким випускний колектор чіпляється до трубки резонатора. Випускний колектор чавунний, але п'яному зварювальнику на СТО вдалося, попередньо нагрівши, приварити все на місце. Зрозуміло, що це не надовго. Хоч і катається вже місяць. Можливо у когось є такий від Фіатовського двигла?

Dima.
24.01.2011, 10:18
а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?

vitw
24.01.2011, 19:52
а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?
Пройшов до десятка точок по базару. Цей патрубок найбільше підійшов. Не знайшлося подібних, щоб загинались під 90 град. в протилежних напрямках. Сильно циркуляції не заважатиме, здається. Катався я сьогодні близько 50 км. містом. Температура 80-90. Норма.

kirillno
24.01.2011, 22:44
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.

Dima.
24.01.2011, 23:59
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.

да, я тоже об этом подумал...

vitw
25.01.2011, 09:12
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.
Дякую за пораду. Згодом, перероблю.

vitw
25.01.2011, 21:48
Сьогодні увечері десь зарядка зникла. На акумуляторі доїзжав. Завтра шукатиму, в чому справа.

vitw
27.01.2011, 22:20
На генераторі відпала клема (замінили самостійно). Сам генератор перевірили на стенді (5 грн.) - "аж зашкалює"! Заразом замінили ремінь генератора. Ремінь BOSH залишився від старого господаря.
Учора відпала якась тяга від куліси до коробки. Зварювальник заварив (70 грн). Випускний колектор підварили та усі прокладки до глушника замінили - відновили герметизацію (200 грн.). Машинка знов "бігає":)... і непогано...

Dima.
27.01.2011, 22:46
Вы пишите цены запчастей и работ,
когда у кого-то что-то сломается,
уже примерно можно будет представлять сумму...

vitw
29.01.2011, 17:46
Обірвався (де виходить з оболонки й кріпиться до ручки) тросик відкривання капота (15 грн.). Замінили. Через день - новий обірвався (уже під капотом на замку). Що за якість?...
Сьгодні придбав новий у іншій торговій точці (те ж за 15 грн). Можливо, довше працюватиме:).

SLIVKA
29.01.2011, 22:00
Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності?
який розход?

vitw
30.01.2011, 09:08
Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності?
який розход?
Правда, слабенький. Все ж таки 0,9. Причіпи не потягаєш. Розганяється повільно. На високих же обертах, на трасі, наприклад, дуже швидкісний. Легко йде 120-130 км. При тому, що коробка на цій машинці 4 ст. Їсть, правда багато - 7л (по кругу). Напевно, до карбюаторщика проситься.

Була три роки тому також фіатівська 93 р.в. (на фото знизу). Брали її з пробігом 30 тис. На 60 тис продали - поїхала у Вінницю. Вона мала 5 ст. КПП і брала 4,5-5л. по трасі.

SLIVKA
30.01.2011, 20:20
ну при зимній резині, і при 130 моя 1.2К теж буде брати 6,5 до 7 оптимальна швидкість 90! тоді буде меньше і у вас
такшо головне йти на самих оптимальних обертах для наших двигуні 3,5 а вам прямий шлях на фіатовський форум, там мабуть все про такі двигуни написано, вони вроде на пандах стояли
а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами?
ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний?

vitw
30.01.2011, 20:43
...а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами?
ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний?
Зовнішніх прикмет жодних немає. Звук роботи двигуна дійсно специфічний - цепна передача все ж таки.

vitw
31.01.2011, 20:02
Сьогодні заварили випускний колектор (150 грн.). Здається, так тихо ще машинка не працювала з моменту її придбання:).
Відігнали її електрику. Необхідно трішки полазити: правий бік габарити, аварійка, обігрівач заднього скла, світло заднього ходу, замінити блок запобіжників.

Krim4anen
31.01.2011, 23:11
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали:). На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.

А вы где покупали регулятор напряжения и бегунок трамплера, и как вообще с запчастями на даный двигатель?

vitw
31.01.2011, 23:40
А вы где покупали регулятор напряжения и бегунок трамплера, и как вообще с запчастями на даный двигатель?
Регулятор напряжения - российского производства (35 грн) в автомагазине. Держит напряжение неплохо. Зарядка отличная. Фиатовский бегунок на авторынке, где запчасти на Фиат (85 грн). На двигатель запчасти заказать можно, но дешевле движок таврийский вкинуть:)...

Krim4anen
01.02.2011, 21:17
Регулятор напряжения - российского производства (35 грн) в автомагазине. Держит напряжение неплохо. Зарядка отличная. Фиатовский бегунок на авторынке, где запчасти на Фиат (85 грн). На двигатель запчасти заказать можно, но дешевле движок таврийский вкинуть:)...

Спасибо, а что в России делают регуляторы напряжения для фиатов?

vitw
01.02.2011, 22:30
Спасибо, а что в России делают регуляторы напряжения для фиатов?
По току подходит. Не имеет значения к Фиату, Жигулям или еще к чему-то. Его задача просто стабилизировать напряжение и следить за зарядкой аккумулятора. Имеется светодиодный индикатор работы и основных неисправностей.

Krim4anen
01.02.2011, 23:10
По току подходит. Не имеет значения к Фиату, Жигулям или еще к чему-то. Его задача просто стабилизировать напряжение и следить за зарядкой аккумулятора. Имеется светодиодный индикатор работы и основных неисправностей.

ну это уже легче, а схема подключения тоже подходит, и как вы определили что регулятор напр выщел со строя?

vitw
02.02.2011, 09:04
ну это уже легче, а схема подключения тоже подходит, и как вы определили что регулятор напр выщел со строя?
Схема подключения? Там всего 2 контакта, третий корпус крепится на корпус. Так что максимум 2 попытки:).
Регулятор у меня не полностью вышел из строя. Просто плохо стабилизировал. Вечером фары меняли яркость в такт с оборотами двигателя - т. е менялось напряжение.

vitw
02.02.2011, 18:53
Ось ще 1140:)грн. пішло.
Підключений обігрівач заднього скла. Встановили кнопку, реле, провели провід. Виявилось, що із заводу на інвалідках економили.
Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня.
Замінили масло в коробці передач на ХАДО.
Замінили блок запобіжників.
Встановили лівий повторювач.
Нарешті зробили карбюратор (160 грн.) - промили, відрегулювали, дали гарантію 4 міс.
Відновили контакти. Знову права сторона габаритів працює.
Переставили регулятор напруги - стало трохи компактніше.

Dima.
02.02.2011, 19:07
Ось ще 1140:)грн. пішло.
Підключений обігрівач заднього скла. Встановили кнопку, реле, провели провід. Виявилось, що із заводу на інвалідках економили.
Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня.
Замінили масло в коробці передач на ХАДО.
Замінили блок запобіжників.
Встановили лівий повторювач.
Нарешті зробили карбюратор (160 грн.) - промили, відрегулювали, дали гарантію 4 міс.
Відновили контакти. Знову права сторона габаритів працює.

куда ж так много пошло то?? o_O
вроде всьо такое мелкое, а так много насобиралось...

vitw
02.02.2011, 22:50
куда ж так много пошло то?? o_O
вроде всьо такое мелкое, а так много насобиралось...
І хто знає, куди в машину гроші йдуть:)?
Дрібниці так багато тягнуть... Стара машинка. Ще почнуться: резиночки, сальнички, шлангочки...
А ще, ми покупались...

Krim4anen
02.02.2011, 23:02
Ось ще 1140:)грн.
Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня.


А какой вы бензонасос ставили?

И еще вопрос, вы какой ставили масляный, и воздушный фильтр?

vitw
02.02.2011, 23:33
А какой вы бензонасос ставили?
И еще вопрос, вы какой ставили масляный, и воздушный фильтр?
Бензонасос якийсь для Жигуля. Майстер порадив, я йому повірив. Зфоткаю, якщо вийде - викладу фотки.
Масляний фільтр не пам'ятаю який. Якийсь маленький. Повітряний AF 120. На базарі таких немає. Брав у автомобільному великому магазині по 20 грн.

Krim4anen
03.02.2011, 01:54
Бензонасос якийсь для Жигуля. Майстер порадив, я йому повірив. Зфоткаю, якщо вийде - викладу фотки.
Масляний фільтр не пам'ятаю який. Якийсь маленький. Повітряний AF 120. На базарі таких немає. Брав у автомобільному великому магазині по 20 грн.


Спасибо за помощь

Кока Мироненко
03.02.2011, 02:18
Дщброй ночи,извените што так позно,ну ето не так важно.Не подскажите,Вы порог и крыло варили?Если да,то понимаю што порожок можна купить,а вставка на крыло как?

splitsh
03.02.2011, 07:17
Спасибо за помощь

бензонасос жигулёвский класика,маслофильтр восьмёрочный короткий ,воздушный ар 213

vitw
03.02.2011, 09:12
...Вы порог и крыло варили?Если да,то понимаю што порожок можна купить,а вставка на крыло как?
Коли ми її придбали, підварили у трьох місцях: крило, днище під педалями, третє - не пам'ятаю уже. Пам'ятаю, лише що віддав за підварку 250 грн.
Купити можна все. Якщо на базарі чогось немає, то є розборка, пункти металобрухту, знайомства.

Krim4anen
03.02.2011, 17:33
бензонасос жигулёвский класика,маслофильтр восьмёрочный короткий ,воздушный ар 213

Спасибо:yes:

vitw
04.02.2011, 20:07
Новий бензонасос перестав качати. Говорив я майстру - став плунжерний...
Пробіг на даний час 72 тис.

SLIVKA
05.02.2011, 12:59
Новий бензонасос перестав качати. Говорив я майстру - став плунжерний...
Пробіг на даний час 72 тис.
не думаю http://www.semerka.info/daaz_vs_pekar
читай про ВСД тут (http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=31671&highlight=%E1%E5%ED%E7%EE%ED%E0%F1%EE%F1)

vitw
05.02.2011, 14:15
не думаю http://www.semerka.info/daaz_vs_pekar
читай про ВСД тут (http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=31671&highlight=%E1%E5%ED%E7%EE%ED%E0%F1%EE%F1)Дякую за інфу. Дуже корисно.
Не знаю що у кого як, але я на Жигулях за 40 тис пробігу поміняв два, поки не поставив плунжерний. На Запорожці 968М теж поставив після жигулівського.

У мене, насправді, як виявилось, шлангочка тріснула:) перед бензонасосом. Тому учора новий і не качав. Буду надіятись, що новий "жигулівський" насос працюватиме довго.

vitw
07.02.2011, 19:40
Стало "троїти", зникла тяга. Замінили кришку трамблера (230 грн) та комплект свічок.
У старій кришці прошивала напруга між контактами - тріщина:(.
Знову все нормально.

Krim4anen
09.02.2011, 16:48
Стало "троїти", зникла тяга. Замінили кришку трамблера (230 грн) та комплект свічок.
У старій кришці прошивала напруга між контактами - тріщина:(.
Знову все нормально.

А где же вы нашли именно такую крышку трамблера?

dimon.zp
09.02.2011, 19:46
ну например в магазине запчастей фиат или на экзисте ;)

Krim4anen
14.02.2011, 22:23
Вот товарищи с фиатовского форума подкинули книжечку где есть как наш движок так и карбюратор, вот ссылка http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/Fiat/127/fiat127_by_Paul.pdf

vitw
26.02.2011, 10:26
Машинка їздить. Все нормально. Не було жодного разу, щоб у ці морози не завелась, хоч і на мінералці. Аж дивно. Ось думаю у Славіка МПСЗ взяти. Поки що оджас поставлю. Витрата палива щось стала великою - до 10л. Можливо, що катаюсь лише містом і на невеликі відстані.

Punk
26.02.2011, 17:42
Я вот так читаю и мне интересно - если все наши деньги, потраченные, к примеру, года за 3-5 на ремонт и запчасти, особенно если делать не самому, а у мастеров соответствующих - не дороже ли это будет, чем купить какую-то бюджетную иномарку типа Шкоды?
Или там сейчас такое же плохое качество, как ТС приводил с тросикм открывания капота?

vitw
26.02.2011, 18:27
Я вот так читаю и мне интересно - если все наши деньги, потраченные, к примеру, года за 3-5 на ремонт и запчасти, особенно если делать не самому, а у мастеров соответствующих - не дороже ли это будет, чем купить какую-то бюджетную иномарку типа Шкоды?
Или там сейчас такое же плохое качество, как ТС приводил с тросикм открывания капота? Да все так, только ездить сейчас нужно. А иномарка, даже бюджетная, дороговато пока для среднего Украинца, даже киевлянина. А брать старье, так лучше наше. Или ездить редко. А не по 60 тыщ в год, как получается у меня.

Punk
27.02.2011, 14:12
Ну да, согласен.

vitw
13.03.2011, 20:02
Катаюсь мало. На роботу, з роботи та трохи містом. В середньому - 40 км. в день. Так що можу сказати - таврію обслуговувати дешево:) - нічого, крім пального, як писали деякі автомобілісти в гілці: http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=36649&page=2. Сьогодні загнав на мийку: 40 грн.

splitsh
04.04.2011, 21:49
Катаюсь мало. На роботу, з роботи та трохи містом. В середньому - 40 км. в день. Так що можу сказати - таврію обслуговувати дешево:) - нічого, крім пального, як писали деякі автомобілісти в гілці: http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=36649&page=2. Сьогодні загнав на мийку: 40 грн.

как успехи

vitw
04.04.2011, 22:01
как успехиТа, майже все нормально. Пробіг 74 тис. Катаюсь постійно.
Від старості якісь резинки треба міняти: шлангочку на бачок склоомивача, підкапує тосол (нижній патрубок з радіатора), зникає тормозуха (раз на місяць доливаю), десь щось підкапує в салон на коврик пасажира. Витрати бензину весною упали до 6,8л. Здається, масла почала менше брати.
Якось треба буде тормозні колодки подивитись та ручник зробити.

Krim4anen
04.04.2011, 22:15
десь щось підкапує в салон на коврик пасажира.

Вот у меня тоже подкапыволо, но я не мог терпеть и полез туда, оказалось что радиатор печки приказал долго жить, поменял, поставил лузаровский, у нас он стоит 130-140 грн., и течь устранилась, заодно поменял и основной, тоже был мокрый и немного подкапывало, тоже взял лузаровский за 230 грн., но когда ездил в Симферополь на авторынок к нашему товарищу Максу (maxx968m) то но мне сказал что у него есть какой то хитрый двигательный радиатор алюминиево паяный повышенной теплоотдачи и стоит он 280грн. и тоже лузаровский.

vitw
22.04.2011, 19:52
Їду кілька днів тому додому й думаю: "будете сміятись, але, вона (машинка) таки їздить:D".
Виходжу зранку, дивлюсь - під машинкою калюжка масла. Як наче хто підлив.
Я вже звик до кількох крапель тосолу (ліньки підтягнути хомутик нижнього патрубка), але не масла.
При чому рівень масла, тосолу й тормозухи - в нормі.
І так три дні.
Назавтра домовився з товаришом - подивиться. Заразом і колодки задні замінимо. А то вже набридло, коли давиш з усих сил, а гальмує лише одне переднє колесо.

vitw
27.04.2011, 23:39
Сьогодні щось обірвалось у зчепленні. Упала педалька. У п'ятницю подивимось.
Купив прокладку клапанної кришки 15грн. Тепер масло підкапувати не буде.
Виявляється, у нас на автобазарі є магазинчик, де майже все є в наявності на фіатовський двигун. Якщо чогось і немає (неходового), термін поставки 2 дні.

vitw
17.05.2011, 00:24
Пару днів тому замінив тросик зчеплення (самостійно:D). 35 грн. Якось легко стало вижиматись. 3 дні їздить нормально. Тільки вільний хід педальки великий. Проконсультуюсь та підрегулюю.
Учора увечері знову обірвало випускний колектор. Четвертий раз варити не хочу. Буду знаходити цілий. Поки що їзджу, як на спортивній:D.

vitw
05.06.2011, 21:32
Замінили випускний коллектор (250 грн), дві подушки під двигуном, якийсь сальник, прокладку клапанної кришки, трубочку склоомивача. Відрегулювали клапана.
Машинка їздить дуже добре й дивовижно тихо:).
Попереду - заміна радіатора пічки, прокладки під бензонасосом, передніх сидінь.
По ходовій - просяться дві шарових та усі чотири амортизатори.

Krim4anen
05.06.2011, 23:13
А прокладки под крышку клапанов вы где покупали?

vitw
06.06.2011, 21:12
А прокладки под крышку клапанов вы где покупали?
На автобазаріКупив прокладку клапанної кришки 15грн. Тепер масло підкапувати не буде.
Виявляється, у нас на автобазарі є магазинчик, де майже все є в наявності на фіатовський двигун. Якщо чогось і немає (неходового), термін поставки 2 дні.

Krim4anen
06.06.2011, 21:24
Хороший у вас базар, у нас только под заказ и стоит 40 грн.:( А воздушный фильтр вы тоже на рынке покупаете?

vitw
06.06.2011, 22:28
Воздушный фильтр в крупном автомагазине.
Если что нужно, могу переслать. Только сейчас я в Киеве почти всегда. Только на выходные езжу в Полтаву. Быстро не получится.

Krim4anen
06.06.2011, 22:29
Понял, если у себя не найду, тогда к вам обращусь, а сколько у вас стоит такой воздушный фильтр?

vitw
06.06.2011, 22:53
Понял, если у себя не найду, тогда к вам обращусь, а сколько у вас стоит такой воздушный фильтр?20грн.

vitw
12.06.2011, 23:35
Попереду - заміна радіатора пічки, прокладки під бензонасосом, передніх сидінь.
По ходовій - просяться дві шарових та усі чотири амортизатори.
Встановили (200 грн) передні сидіння старі Вольво. Приємніше стало їздити. Необхідні тепер великі чохли.
Радіатор пічки також замовив.

Krim4anen
13.06.2011, 00:34
На печке стоит радиатор такой же как и на ваз-2108-09-99, я себе менял, отдал 140грн. за него.

vitw
25.07.2011, 22:54
По ходовій - просяться дві шарових та усі чотири амортизатори.Дякуючи igor 99, нарешті, замінені всі амортизатори, дві шарових, бічна подушка двигуна, передній підшипник. машинка їздить рівно, приємно, м'яко. І не стрибає на ямках вліво:). За все 1500грн.

vitw
06.11.2011, 19:49
Старий резонатор замінили 130грн. Поставили "вантажну" ляду (придбав у Капітана).
На скатах корд виглядає, малюнки ледь проглядаються:). Замінили поки що 2 шт. Скоро замінемо ще 2. На зиму перевзуватись ні в що. Фінансів не достатньо. Зимою я нею їзжу лише на роботу та з роботи.

vitw
24.03.2012, 09:30
Весна.
Завів машинку. Їздить. Пробіг 80тис.
Поставив комплект старої, але не б/в літньої імпортної гуми (придбав через київського товариша за 600грн).
По машинці необхідно замінити передні стойки (замінених восени вистачило лише на 3 тис. км.:(). Наступного тижня замінимо масло, фільтри. Проглянемо проводку. Одна фара ближнього світла і задній габарит не світиться.

Серега[sab]
24.03.2012, 11:25
Ты просто запор маньяк в хорошем смысле , если у тебя их 4 штуки :D

Krim4anen
24.03.2012, 13:14
А какие стойки вы ставили что их хватило только на 3 тыс.?

vitw
24.03.2012, 20:24
;1655193']Ты просто запор маньяк в хорошем смысле , если у тебя их 4 штуки :DТак и есть. Кризис... Ничего, кроме запорожцев нет по невысокой цене, да еще, чтобы выдерживали мои пробеги без поломок.А какие стойки вы ставили что их хватило только на 3 тыс.?Поменяем - напишу.
Обычно, передние стойки выхаживают у меня 60-80 тыс.

vitw
28.04.2012, 16:57
Почалось літо. Пробіг 80 тис.
Витрати пального приємно дивують: 5л. (траса), як і має бути.
Замінили передні амортизатори на рідні Агат та шарові.
Свіженьке масло й фільтри.
Усе працює. Машинка їздить потроху постійно.

vitw
05.07.2012, 23:15
Вмер движок.
Міняти на стандартний таврійський не хочемо. Вирішили капіталити.
Розібрали - прогорів третій поршень. Трохи царапнуло головку.
Віддали на шліфовку: 700грн.
Шукаємо комплект поршнів, кільця та інше залізяччя.

Поки викинули движок - підваримо "стакани", бо трохи пішли тріщини з обох сторін.

vitw
18.08.2012, 15:05
Закінчується капремонт. Довго чекали "вкладиші" Вкинули уже близько 5 тис грн.
Плануємо у понеділок уже виїхати.

Krim4anen
18.08.2012, 15:22
Да, не дешево, не проще было купить откапиталенный движок.

vitw
18.08.2012, 15:54
Да, не дешево, не проще было купить откапиталенный движок.Я тоже так предлагал. Но наш механик сказал, что если сделать движок, то его хватит надолго. Этот движок, как ни странно, за свои 50 тыс. пробега (на время покупки машинки) уже делался: были явно видны следы сварки на успокоителе цепи и наваривался поршень.
Мне фиата расход нравится. Также, уговорили не ставить газ. Хотя, я противник езды на бензине. Газ для машинки вкуснее.

Krim4anen
18.08.2012, 15:58
Да мне он тоже нравится как своей работой так и апетитом, но всеже 5 тысяч за капиталку это не мало.

vitw
18.08.2012, 15:58
;1655193']Ты просто запор маньяк в хорошем смысле , если у тебя их 4 штуки :DНеспешно ищется еще один запор: Славута посвежее и с минимальным пробегом (до 60тыщ). Если кто готов дать в рассрочку на 3-4 мес. возьму сразу. Первый взнос до 10 тыс грн. обеспечу.

vitw
18.08.2012, 16:00
...5 тысяч за капиталку это не мало.Что поделаешь - Фиат все-таки. Запчасти дорогие и ждать долго.

vitw
05.09.2012, 23:24
Після капіталки двигун працює значно тихіше. "Шепче", як кажуть.
Мотористу за роботу віддав 1000грн.
Вийшов з ладу термостат. Можливо, хтось підкаже, де таке чудо знайти?

Krim4anen
06.09.2012, 00:07
Здравствуйте, посмотрите вот здесь, я не покупал там еще, но можете попробовать. http://www.autoweb.in.ua/Search/Car/35/480/2637/163

И вот у них тут в разделе двигатель можно посмотреть то что интересует. http://www.autoweb.in.ua/Search/Car/35/480/2637

Вот тут еще можно поспрашивать http://www.autoklad.ua/cars/fiat/FIAT_UNO_(146A_E)_45_0.9_Termostat-480-2637-10195/

Віталій twvet
06.09.2012, 14:49
Після капіталки двигун працює значно тихіше. "Шепче", як кажуть.
Мотористу за роботу віддав 1000грн.
Вийшов з ладу термостат. Можливо, хтось підкаже, де таке чудо знайти?
Подивись на exist.ua я там вже багато чого замовив)

Aprox
06.09.2012, 14:54
А просто в магазине нет термостатов ?

Krim4anen
06.09.2012, 15:01
такой попробуй найди, да и в половину дороже он в магазине будет, уже проверено.

ignat5033
13.09.2012, 12:45
Про термостат скажу просто когда кончился родной, перестал закрываться врезал доп термостат то нивы один вход заглушил но просверлил в клапане через корпус дырочку 3мм чтоб циркуляцыя сохранилась. можно вобще выкинуть нутро из родного и он превратится в тройник с фланцем и дальше колхозить на шлангах систему с какам хошь термосом верхний розлив, нижний розлив.

vitw
17.09.2012, 13:18
Термостат заказали по этой ссылке за 226грн:Вот тут еще можно поспрашивать http://www.autoklad.ua/cars/fiat/FIAT_UNO_(146A_E)_45_0.9_Termostat-480-2637-10195/
Спасибо! он был у них один. С сайта его уже убрали.
После заказа на след. день перезвонили, на электронку сбросили реквизиты. После моей оплаты через день выслали. Термостат пришел целый, хоть и пересылали "новой почтой":).

vitw
29.09.2012, 17:05
Недавно "накрылся" стартер. Потолкали машинку пару дней.
Мастер поколупался, припаял какой-то проводок (50 грн) - машина заводится сама...
Для профилактики почистили пятаки и заменили щетки.

ElectricMobile
24.01.2013, 09:48
Недавно "накрылся" стартер. Потолкали машинку пару дней.
Мастер поколупался, припаял какой-то проводок (50 грн) - машина заводится сама...
Для профилактики почистили пятаки и заменили щетки.Нещодавно робив профілактику своєму стартеру (http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?p=2137297#post2137297), якшо цікаво - можеш почитати ;)

vitw
12.02.2013, 14:18
Уже 97тис.

Віталій twvet
13.02.2013, 10:33
Уже 97тис.
Як моторчик?

vitw
14.02.2013, 22:27
Як моторчик?Літає шустро. Проблем з моторчиком немає. Економічніший став.
Просяться до заміни права цапфа, обидва опорні підшипники та моторчик пічки (уже замовили за 190 грн), бо пищить сильно.

vitw
16.03.2013, 17:39
Зимою робити нічого. Вирішили і кузов трохи підшаманити. Замінили крила та капот, поварили стакани. На все про все вийшло близько 3000грн.
Машинка готова до сезону літо-осінь. Вона у нас прорабська машина. Іздить прораб, коли є робота. Підвозить всякі пластикові фігнюшки для монтажу сільських водогонів.

vitw
19.10.2013, 08:27
Накрився стартер. Допоможіть, будь-ласка знайти б/ушний фіатостартер.

Krim4anen
19.10.2013, 10:08
Накрився стартер. Допоможіть, будь-ласка знайти б/ушний фіатостартер.

Я себе заказывал в Киеве, именно фиатовский магнетикс марелли, а не такой как стоял, так как такие практически не реально найти, и они мне предложили чистого итальянца, это было два года назад, стоил тогда отреставрированный стартер 500 гривен и год гарантии. Ребята работают отлично, быстро и оперативно, и они не только продают но и ремонтируют стартера и генераторы. Сейчас телефон в личку кину и ссылку на сайт.

кук
19.10.2013, 11:21
Накрився стартер. Допоможіть, будь-ласка знайти б/ушний фіатостартер.

А на www.fiat-club.org.ua обращались? И что там накрылось, не весь же и сразу?

vitw
19.10.2013, 13:48
А на www.fiat-club.org.ua обращались? И что там накрылось, не весь же и сразу?
обмотка и какие-то шестерни. Похоже на бендикс.
Krim4anen подбросил хороший сайт. Попробуем...

Все же может у кого завалялся... Многие меняли фиатовский движок на мелитопольский.

Krim4anen
19.10.2013, 15:22
А на www.fiat-club.org.ua обращались? И что там накрылось, не весь же и сразу?

У меня вот втягивающее накрылось, так оно новое стоит 600 гривен, и наше никакое не подходит, так что такие дела, а за такие деньги можно купить отреставрированного итальянца с гарантией.

Lambert
20.10.2013, 03:01
Нещодавно один такий мотор переступив рубіж у 380 тисяч :) без капремонту
таврія 1995 року, інвалідна

vitw
29.04.2014, 19:14
Накрилась коробка. Третя передача вибиває. Напевно, ремонтувати немає сенсу.

Куплю б/в фіатокоробку або перехідну плиту під таврокоробку.

vitw
17.06.2014, 21:56
Коробку зробили. Купили на розборці шестерню третьої передачі за 250 грн. Нова коштує понад 2500грн.

Поставили ручне керування для батька (б/в комплект 1000грн), робота з вартістю ремонту коробки 1200 грн.

Після першої ж поїздки батька по місту вже перед гаражем заглохла машинка. Іскри немає. По телефону ніхто нічого внятного підказати не зміг. Запхали автівку в гараж.
Наступного дня я проїхався по автоелектрикам в пошуках можливості перевірки такого комутатора. http://vs45.fex.net/d7ece12ea56850e63aeb31b2fd8339b3_fex2/download/f/158568331/n/158568331.jpg/lip/37.229.233.63
Ніхто подібного не бачив і, багато хто, навіть, не знає, що це таке...

Довелось курити інтернет. Так мені вдалось перевірити все, крім комутатора. Один простий роботяга, який дуже поспішав додому колоти дрова на зиму :), промовив, що там стоїть катушка, як на газоні, а не датчик холла. І він колись переробляв газонівський комутатор.
Перезвонивши знайомому механіку автопідприємства, переконався, що на ГАЗонах і ЗІЛах дійсно катушка.
Заїхав в магазин вантажних автозапчастин, майже придбав ГАЗонівський комутатор :).
Сильно злякавшись того, що в мене аж шість проводів, а в ГАЗонівському 131-му комутаторі всього три - поліз знову в інтернет.
Прочитавши багато гарного про новітню розробку вінничан 131-й комутатор і, згадавши автоелектрика - лісоруба, ризикнув сотнею гривень і придбав 131-й комутатор.
Згадавши електронну молодість, за 15 хвилин підключив новий комутатор.
http://vs44.fex.net/a00ab1bf58597acad47c2001b5b440c6_fex2/download/f/158568311/n/158568311.jpg/lip/37.229.233.63
Автівка завелась миттєво.
Ось так я став автоелектриком :) за півдня.

Вчора встановив нові амортизатори на ляду 100грн пара - якісь російські. Старі, напевно, потекли від сонця. А може і від старості.

Ще не працює водійський склопідйомник. Хочу якось розібрати і зробити нарешті. Літо все-таки на дворі.