Показать сообщение отдельно
Старый 23.03.2017, 20:46   #6
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,105
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 26410мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от >Zhek@< Посмотреть сообщение
Груз не отвесный , а нагруженность автомобиля, без него будет не правильный розвал.
Колись робив на таврії розвал, то ніхто не казав мені що треба сідати з руль для нагруженості. Так само ніхто не міряв відстань від підлоги до центрів болтів кріплення ричагів.

Я цей розвал, робив ще в 2014 році, що літом, що зимою дорогу машина тримає відмінно. Якщо руль тримати добре в руках, то на будь якій швидкості всякі колії і хвилясті нерівності на трасі пролітаю без втрати курсу.

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Робиться скоба, яка опирається на боковини диска, так на всіх авто роблять, по ній і робиться розвал. Навіть не треба рівень, досить нитки та грузила в верхній частині скоби на планки з рисками на нижній. Колись викладав фото. Для нашого кузова- досить і такої точності.
Це хіба на нових дисках так можна, я вже свої не раз рівняв.
Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
А коли колеса в повітрі, розвал вірним не буде- нема навантаження на стойки. Для нормального треба або з навантаженням стандартним, або трошки інші дані в градусах без вантажу.
Здається починаю розуміти про яке навантаження йде мова. Колеса не були в повітрі, я спеціально робив дерев"яні підставки на яких машина спиралась фланцями, щоби рівень передньої осі, був на тому самому рівні що і коли машина була на колесах. Тобто передня підвіска була нагружена.

Можливо не клікали по фотках, то вставлю в великому розмірі.






Цю фотку треба повернути на 90 градусів вправо.
__________________
Мій бортовий журнал - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием