Показать сообщение отдельно
Старый 30.06.2017, 19:09   #1009
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 49
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 36мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Можливо і так, я роблю по мурзілці, виставив мітки, роблю два оберти КВ для перевірки, і після цього затягую гайки на ролику.
Так переважна більшість так і робить! І це правильно. Навіщо винаходити велосипед? Просто Зазик, як це йому притаманно, не знаючи ні вас, ні того, як і що ви робите, зразу ж безапеляційно заявляє: "Не надо было перетягивать ремень..." Все! Винуватець знайдений! Те, що зазівська помпа має середній ресурс 60 тис. він не повірить нізащо - то ви криворукий.
Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Моя помпа чуть сопливила з заводу, виявляється коли запресовували сальника то чуть царапнули корпус, з часом тосол в тій царапині роз"їв корпус, і рідина почала текти між сальником і корпусом. За зазор який був під крильчаткою взагалі мовчу.
А у моїй, купленій для заміни, взагалі криво сальник був запресований і крильчатка у місті контакту з фіброю була погано оброблена. Але я купив кременчуцький сальник, все відполірував і тепер в запасі аж 2 помпи, як ви зауважили, перебрані своїми руками. А від гарантії я теж відмовився після першого ж ТО, на якому мені позатискали до 0,15-0,2мм всі випускні клапана.
Взагалі, моя Славута виявилася досить надійною і за 100 тисяч я не так багато в ній поміняв, а в дорозі практично не ламався по-крупному, завжди доїжджав додому. Але переважна більшість проблем була через низький ресурс деталей і запчастин. А от, наприклад, рейку я ще не чіпав, амортизатори і підшипники всі рідні, а шарові опори міняв двічі, рульові накінечники - один раз.
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
Michurin вне форума   Ответить с цитированием