Показать сообщение отдельно
Старый 29.08.2017, 11:59   #1735
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,105
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 26410мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Ви пишете не про класи ТМ 4 та 5, а про різновидності масел різних класів та виробників. Є певні стандатри і на перше, і на друге, є в межах одієї групи різні по в"язкості, а що вже брендів- як сміття.
Тому або про ГЛ-4 проти/за ГЛ-5, або не варто і говорити, бо що таке Repsol Cartago Cajas та Mogul ???
Тоді пропоную зібрати на форумі статистику по маслам і зробити висновновки по типу. Знаю точно що на маслі Ельф 80в-90 в специфікації якого написано що для високонагружених вузлів і гіпоїдних передач, коробка веде себе так само погано як на вищезгаданому репсолі.
Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
В переліку останнього Mogul є такі слова:... современных легковых автомобилей, фургонов и грузовиков...- а там не застосовують гіпоїдні пари, вони не важко навантажені? Якщо грузовик з заднім приводом, там не може не бути гіпоїдної пари, бо прямі косозубі вмерли разом з ЗІС-5 та ГАЗ-51 перших років.
Я рахую що якщо в специфікації є КПП автомобіля, то виробник знає що масло КПП буде нагріватись від двигуна і буде працювати на високих температурах відповідно присадки одні, а якщо тільки для мостів, то значить що масло не буде піддаватись зовнішньому гаріванню і присадки використовуються інші.
__________________
Мій бортовий журнал - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием